ח"כ רוטמן מגיב למוד'יס: "מה כלכלן מבין במדיניות?"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ רוטמן מגיב למוד'יס: "מה כלכלן מבין במדיניות?"

ח"כ שמחה רוטמן, יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט, הערב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "לכל ההתייחסות המדינית בהודעה של מוד'יס אין טעם להתייחס. כמה מבין כלכלן בסוגיות מדיניות וצבאיות? זו טעות בכלל להתייחס לכך". עוד אמר: "אנחנו חייבים להשמיד את החמאס ולהחזיר את החטופים. זה בכלל לא תלוי בתג המחיר הכלכלי שנשלם עבור כך"

צילום: צילום מסך ערוץ הכנסת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט ח"כ שמחה רוטמן ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "אני חושב שהשיח בעניין הגיוס צריך להתחיל מהשאלה מה נכון לעשות. לאולפני התקשורת אין מעצורים והם תוקפים בכל מקרה ולכן אנחנו לא יכולים להתחשב בהם אלא לעשות את הדבר הנכון בלי להתרגש מהדיון בתקשורת".

על דירוג האשראי: "דוגמה בולטת לערבוב מושגים. זה ברור לכולם שלמלחמה יש השפעה גדולה על הכלכלה. ראה"מ ושר האוצר ואפילו הנגיד התייחסו להודעה ואמרו את דבריהם. לכל ההתייחסות המדינית בהודעה של מוד'יס אין טעם להתייחס. כמה מבין כלכלן בסוגיות מדיניות וצבאיות? זו טעות בכלל להתייחס לכך".

עוד בעניין זה: "אני חושב שמה שמשפיע זה המצב הכלכלי עצמו ולא מה שאומרים בסוכנות הדירוג. אני חושב שאין בנושא הזה שום פשרה או מצמוץ. מי שאחראי לביטחון זו הממשלה ואם לא נסיים את המלחמה בעזה זה יהיה בכייה לדורות. אנחנו חייבים להשמיד את החמאס ולהחזיר את החטופים. זה בכלל לא תלוי בתג המחיר הכלכלי שנשלם עבור כך"

האזינו



0 תגובות